Betalen - Levertijd & verzendkosten - Retour & garantie


Wij helpen u graag verder. Onderstaand vindt u de veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden. Zit uw vraag er niet tussen neemt u dan gerust contact met ons op of breng een bezoek aan onze winkel te Winsum.

Tel: 0595 – 444400
E-mail: webshop@vaszlovszky-winsum.nl


Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij Vaszlovszky Foto Video Telecom kunt u online via iDeal, MisterCash Bancontact en overboeking betalen. Als u wilt afhalen in de winkel kunt u uw bestelling ook contant of via de pin betalen. Helaas bieden wij niet de mogelijkheid om uw bestelling achteraf te betalen. U dient uw betaling te voldoen voordat er geleverd wordt.


 
Levertijd & verzendkosten

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Wanneer u uw bestelling op een werkdag vóór 23.59 uur geplaatst en betaald heeft, dan streven wij er naar deze dezelfde dag te verzenden (mits het product op voorraad is). Bij ieder product vindt u een indicatie van de levertijd. Indien de levertijd vertraging oploopt dan brengen wij u hier van op de hoogte.

Ik ben niet thuis tijdens levering, wat nu?
Wanneer u tijdens het moment van bezorging niet aanwezig bent, ontvangt u een ‘Niet thuis bericht’ van de PostNL chauffeur. Op het ‘Niet thuis bericht’ staan instructies.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
U kunt uw bestelling afhalen in onze winkel of via een van de PostNL afhaalpunten. Wij adviseren u om voor uw komst telefonisch contact met ons op te nemen. Dit om teleurstelling te voorkomen wanneer het bestelde artikel nog niet bij ons geleverd is.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen boven de € 50 betaalt u binnen Nederland en België geen verzendkosten. Voor bestellingen onder € 50 hanteren wij de volgende verzendkosten.

(Nederland)
Brievenbuspost € 2,95
Bestelling onder € 50,- € 4,95
Bestelling boven € 50,- Gratis levering 




Retour & garantie

Herroepingsrecht
Het kan voorkomen dat een product niet aan uw verwachting voldoet. In dat geval kunt u het product retourneren tot 14 dagen na ontvangst. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending, inclusief de daaraan verbonden portokosten. Wanneer het artikel onbeschadigd en compleet (en indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking door ons wordt ontvangen, storten wij het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening. Dit is niet van toepassing op producten die voor u op maat gemaakt zijn. Als u een product wilt retourneren, volgt u de volgende stappen:

  1. Download het retourformulier en vul deze in;
  2. Verstuur het retourformulier naar webshop@vaszlovszky-winsum.nl;
  3. U ontvangt van Vaszlovszky Foto Video Telecom een bevestiging van uw retourzending;
  4. Druk het herroepingsrecht af en voeg deze bij de doos van het artikel;
  5. Stuur de retourzending voldoende gefrankeerd naar:
    Vaszlovszky Foto Video Telecom
    Hoofdstraat W21 – 33
    9951 AA Winsum

Kan ik mijn bestelling ruilen? 
Ruilen is niet rechtstreeks mogelijk. In dat geval raden wij aan het product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Retourneren of ruilen in de winkel
U kunt uw bestelling terugbrengen of omruilen in onze winkel in Winsum. Vaszlovszky Foto Video Telecom zal vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten op uw bankrekening, mits het product in goede orde retour is ontvangen.

Garantie
Op alle artikelen die u via deze webshop besteld heeft u fabrieksgarantie. Indien er sprake is van een defect dat valt onder de garantiebepaling, dan handelen wij de reparatie geheel kosteloos af. Dit betreft uitsluitend producten die aangeschaft zijn bij Vaszlovszky Foto Video Telecom en waarbij het defect niet is bestaat uit val-, stoot- of waterschade). Indien u aanspraak wilt maken op het garantie, dient het aankoopbewijs bijgevoegd te zijn middels bijvoorbeeld een kopie.

Reparatie verzoek
Is een onderdeel aan uw camera niet in orde of werkt het product niet naar behoren? Breng het product dan langs in onze winkel samen met de aankoopbewijs of garantiekaart. Bent u niet in de gelegenheid om langs de winkel te gaan en wilt u het product per post naar ons toesturen? Volgt u dan de volgende stappen:

  1. Download het reparatieformulier en vul deze in;
  2. Voeg een kopie van uw aankoopbewijs en garantiekaart bij;
  3. Verstuur een kopie van het ingevulde reparatieformulier naar webshop@vaszlovszky-winsum.nl;
  4. U ontvangt van Vaszlovszky Foto Video Telecom een bevestiging van uw reparatiezending;
  5. Maak uw product gereed voor verzending, voeg het reparatieformulier bij en verwijder eventuele accessoires;
  6. Stuur de reparatiezending voldoende gefrankeerd naar:
    Vaszlovszky Foto Video Telecom
    Hoofdstraat W21 – 33
    9951 AA Winsum
  7. U ontvangt een bevestiging van ons als wij uw reparatiezending hebben ontvangen.